Koop uw ticket(s)

Thema 2020

Consument van de toekomst

Marketing & Communicatie | Transformatie & Technologie | Duurzaamheid

Wie is de consument van de toekomst en hoe gaan we inspelen op de behoeftes van deze nieuwe generatie?

De toekomst van reizen start bij de veranderende consument en de gewenste customer experience. Digital & seamless travel met een focus op de human touch zijn ontwikkelingen die essentieel zijn binnen de customer journey. Alle organisaties binnen de branche proberen elke stap binnen de journey te beïnvloeden. Waar begin je en hoe creëer je de ultieme customer journey en uiteindelijk de experience?

Data is macht en onderdeel van jouw strategie! Om zo veel mogelijk marketingvoordelen te kunnen behalen uit Big Data en goed in te kunnen spelen op jouw doelgroep, is Marketing Automation de volgende stap. Hoe prioriteer je de volgende stappen en keuzes binnen jouw organisatie? Hoe gaan we de consument van de toekomst bereiken door middel van ontwikkelingen als Artificial intelligence (AI) en Voice Search.

Het steeds meer uiteenlopende reisgedrag van de consument, dwingt de reisbranche tot nieuwe businessmodellen. Duurzaamheid speelt hierin een belangrijke rol en zal daarom steeds meer verweven raken in het algehele proces. Zowel bewust als onbewust zal het als een meerwaarde ervaren moeten worden door consument en organisatie. Hoe ga je hier als onderneming mee om en welke kritische succesfactoren komen hierbij kijken om het bewustzijn te verhogen?

Om goed in te spelen op bovenstaande ontwikkelingen is het belangrijk om duidelijk te krijgen met wie samen te werken om specifieke doelen te behalen. Moeten we daarin ook verder kijken naar samenwerkingen met de overheid, om maatschappelijke doelen te kunnen behalen?