Koop uw ticket(s)

Thema

Tijdens de eerste editie van het Travel Congress stond onderstaand thema centraal.
Dit thema is in samenspraak met onze onafhankelijke kennispartners uit de reisbranche samengesteld.

 

FUTURE PROOF TRAVEL; U BENT AAN ZET!
Transformatie & Technologie | Sustainability | MARCOM

Zijn u en uw organisatie klaar voor de toekomst, u bent aan zet! De reisbranche is volop in beweging door ontzettend veel verschillende trends en ontwikkelingen. Waar legt u als organisatie de focus om toegevoegde waarde te creëren voor de consument en hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie klaar is voor de toekomst op het gebied van duurzaamheid, technologische ontwikkelingen en de snelle groei van toerisme? Kortom zijn uw visie en strategie al future proof?

Duurzaamheid, een maatschappelijke uitdaging en een breed begrip die ook de reisbranche raakt. Hoe speelt u hier op in, hoe implementeert u duurzaamheid in uw organisatie en waar begin je nou eigenlijk?

Waar leggen we de bij met al deze verschillende tools en tactieken, zowel online als offline en hoe zit het met de interpersoonlijke communicatie?

Hoe zet je anno 2019 de verschillende marketing en communicatiekanalen efficiënt in bij verschillende doelgroepen? Technologieën worden steeds slimmer: de inzet van artificial intelligence, maar ook de inzet van content marketing en social media blijft belangrijk in de customer journey van de consument.