Koop uw ticket(s)

Paneldiscussie, Influencer Marketing & Content Makers, hoe zet je het strategisch in? (NL)

Break out ronde 4
14:45 – 15:15 Paneldiscussie, Influencer Marketing & Content Makers, hoe zet je het strategisch in? (NL)

 

Moderator: Isabel Mosk

Isabel is strateeg in de wereld van toerisme & destinatiemarketing. Met haar bedrijf Sherpa’s Stories helpt ze steden, regio’s en landen om zich voor te bereiden op de toekomst en aan marketing te doen in het tijdperk waarin wij leven. Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker binnen de reisindustrie. Ze spreekt op (inter)nationale congressen over haar vakgebied én passie reizen. Zij is co-founder van het online reismagazine Vive Le Voyage waar ze haar persoonlijke reisverhalen deelt.

Panelleden

Marloes de Hooge - hoofdredacteur van reisblog Travelvalley.nl

Marloes de Hooge (1982) is oprichter en hoofdredacteur van het succesvolle reisblog Travelvalley.nl. Ze studeerde Letteren aan de Universiteit van Tilburg (MA) en startte nog tijdens haar studie met het delen van reisverhalen, inmiddels al meer dan 10 jaar geleden. Travelvalley werkt met een vaste redactie en een klein am van vitef freelance bloggers, die dagelijks werken aan één ding: het delen van hun passie voor reizen. In 2017 bracht ze haar eerste boek uit – Bucketlist Reizen-, waarvan de opvolger inmiddels onderweg is.

Bas van Teylingen - Chief Creative Officer / partner bij Online Cookie Collective

Andreas Frey, Digital and Experience Marketing Manager

27-jarige digital native. Geboren en opgegroeid in St. Gallen (Oost-Zwitserland). Altijd gefascineerd door de toeristische sector. Na het begin van mijn carrière op het hoofdkantoor van Zwitserland Toerisme in Zürich heb ik mijn bachelor- en masterstudie aan de Lucerne University of Applied Sciences and Arts afgerond. Naast mijn parttime studie heb ik gewerkt op de digitale marketing afdeling van Interhome (vakantieappartement verhuurder en onderdeel van de Hotelplan groep (Zwitserse touroperator). Vervolgens werkte ik als Digital Marketing Manager voor een lokale bestemming aan de Bodensee. Twee jaar geleden verhuisde ik naar Amsterdam waar ik tot nu toe als Digital en Eperience marketing manager werk. Sinds 3 jaar zijn we serieus bezig met influencer marketing. In het begin werkten we met bureaus, daarna onafhankelijk met grote influencers. Ondertussen concentreren we ons steeds meer op micro-influencer en best-in-class influencers. Daarnaast zijn we ook meer en meer betrokken bij nano-influencing. Hoe kunnen we iedereen stimuleren om meer content over Zwitserland als vakantiebestemming op sociale media te delen?

Marijke Slaats

Teamlead Branded Content TUI Benelux

In 2011 ben ik na mijn studie International Management and Modern Languages in Engeland bij TUI gestart als International Management Trainee. Reizen, nieuwe culturen ontdekken en talen leren vond ik erg interessant. Bij TUI kreeg ik de mogelijkheid om deze interesses vanuit een zakelijk perspectief verder te ontwikkelen. Contracting, Product Management, Innovation, Sales en Marketing kwamen allemaal aan bod. Uiteindelijk ben ik bij Branded Content terecht gekomen. Waarom? Omdat storytelling veel meer is dan een product verkopen. Het is een verwachting, een beleving en een herinnering die je met je klant deelt.