Bestel hier je tickets

Organisatie

Het Travel Congress is het onafhankelijke kennisevenement voor de professionele reisbranche, waarbij kennis delen en vergaren, inspireren en netwerken centraal staan.

Het Travel Congress wordt georganiseerd door Jaarbeurs en is een gezamenlijk initiatief van de Vakantiebeurs en ANVR Travel Tomorrow. Het thema en het programma zijn zorgvuldig samengesteld in samenwerking en samenspraak met onze expertgroep.

MAAK KENNIS MET ONZE EXPERTGROEP

Bart Meijer

Brandmanager Vakantiebeurs, Jaarbeurs

“Het unieke en aantrekkelijke van het Travel Congress is dat we, als kennis- en inspiratiepartner voor de reisbranche, een gebalanceerde mix van verdiepings- en netwerkmogelijkheden bieden voor een brede groep reisprofessionals uit diverse disciplines en managementlagen.”

Gerben Hardeman

Travel Tomorrow: Technology, Customer Experience, Sustainability, ANVR

“Startpunt van je reis naar het toekomstbestendig maken van je business is Travel Congress 2020. Met de kennis, inspiratie & netwerken die je daar toevoegt aan je bagage ben je klaar om in te spelen op de consument van morgen!”

Isabel Mosk

Strateeg in de wereld van toerisme & destinatiemarketing, Sherpa’s Stories

“Het Travel Congress is hét reiscongres van Nederland waar alle partijen uit de reisindustrie samen komen om te praten over het heden en dé toekomst van reizen.”

Jasper Mutsaerts

Founder, Bohemian Birds Group

“Het Travel Congress biedt inspiratie, praktische tips en een gevarieerd netwerk voor ondernemers en ambitieuze professionals in de reisbranche.”

Lobke Elbers

Industry Specialist digitalization and technology in travel, tourism & hospitality

‘’Travel Congress is the one stop update and travel conference at the start of the year to discuss the influence of society, technology and behavior on the future of travel. The changing traveler is where it all starts.’’

Melvin Mak

Manager of Sustainability, TUI Benelux

“Als je in de reisbranche werkt heb je ongetwijfeld een passie voor reizen. Passie waarvan ik hoop dat je die omzet in actie, door de positieve impact van reizen te vergroten en de negatieve impact te reduceren. Zodat we met elkaar de ultieme customer experience kunnen blijven bieden. Nu én in de toekomst.”

Michel Groenenstijn

Co-founder, Travel impact lab, Studio XD

“Nu de Experience Economy haar hoogtepunt bereikt, wordt de volgende ontwikkeling zichtbaar: de Transformational Economy, waarin experiences gericht zijn op leren, verbinden en ontwikkelen, als individu en als samenleving. Mijn werk richt zich op onderdeel zijn van en bijdragen aan deze ontwikkeling.”

Maaike van der Windt

Directeur / Head of Aviation Marketing, Cargo and Customer Experience, Amsterdam Schiphol

“Het Travel Congress is voor mij interessant om samen met branchegenoten na te denken hoe we in de toekomst reizigers een zo duurzaam en optimaal mogelijk reisexperience kunnen aanbieden.”

Maureen van Houten

Contentmanager, Jaarbeurs

“Toegevoegde waarde voor nu en in de toekomst, dat is mijn doel wat de content voor het Travel Congress betreft. Laat je inspireren, verwonderen, leer en neem de handvatten mee die je de volgende dag zelf kunt toepassen binnen je eigen werkveld.”

Roy Platje

Online Marketing, specialist in reis en recreatiebranche, Red Online

“Deze ‘opwarmer’ voor de Vakantiebeurs is onmisbaar voor elke ondernemer die interesse heeft om zijn bedrijf te laten groeien in de veranderende online wereld.”