Bestel hier je tickets

Marloes de Hooge

Break out ronde 4
14:45 – 15:15 Paneldiscussie, Influencer Marketing & Content Makers, hoe zet je het strategisch in? (NL)

Influencer Marketing is booming! Maar hoe zet je Influencer Marketing in als onderdeel van jouw marketingstrategie? Influencers zijn er in allerlei smaken: van Instagrammers en bloggers tot Tweeps en Youtubers. Of spreken wij tegenwoordig over nano, micro, macro en mega influencers? In elke niche of het nu om food, muziek, fashion, design, sport of reizen gaat, zijn er influencers te vinden die hun community inspireren, motiveren en beïnvloeden. Wat is de status van influencer marketing in Nederland binnen de reisindustrie? Waarom passen influencers zo goed bij reisbedrijven? Waar staan wij sinds de snelle opkomst van influencer marketing en wat wordt belangrijk in 2019 en de jaren die volgen? Hoe meten we wat het werken met influencers nu daadwerkelijk oplevert? Dit panel geeft de antwoorden en inzichten in de wereld van influencer marketing en content makers.

Marloes de Hooge

Hoofdredacteur van reisblog Travelvalley.nl

Marloes de Hooge (1982) is oprichter en hoofdredacteur van het succesvolle reisblog Travelvalley.nl. Ze studeerde Letteren aan de Universiteit van Tilburg (MA) en startte nog tijdens haar studie met het delen van reisverhalen, inmiddels al meer dan 10 jaar geleden. Travelvalley werkt met een vaste redactie en een klein team van vijf freelance bloggers, die dagelijks werken aan één ding: het delen van hun passie voor reizen. In 2017 bracht ze haar eerste boek uit – Bucketlist Reizen-, waarvan de opvolger inmiddels onderweg is.