Koop uw ticket(s)

Marijke Slaats

Break out ronde 4
14:45 – 15:15 Paneldiscussie, Influencer Marketing & Content Makers, hoe zet je het strategisch in? (NL)

Influencer Marketing is booming! Maar hoe zet je Influencer Marketing in als onderdeel van jouw marketingstrategie? Influencers zijn er in allerlei smaken: van Instagrammers en bloggers tot Tweeps en Youtubers. Of spreken wij tegenwoordig over nano, micro, macro en mega influencers? In elke niche of het nu om food, muziek, fashion, design, sport of reizen gaat, zijn er influencers te vinden die hun community inspireren, motiveren en beïnvloeden. Wat is de status van influencer marketing in Nederland binnen de reisindustrie? Waarom passen influencers zo goed bij reisbedrijven? Waar staan wij sinds de snelle opkomst van influencer marketing en wat wordt belangrijk in 2019 en de jaren die volgen? Hoe meten we wat het werken met influencers nu daadwerkelijk oplevert? Dit panel geeft de antwoorden en inzichten in de wereld van influencer marketing en content makers.

Marijke Slaats

Teamlead Branded Content, TUI Benelux

In 2011 ben ik na mijn studie International Management and Modern Languages in Engeland bij TUI gestart als International Management Trainee. Reizen, nieuwe culturen ontdekken en talen leren vond ik erg interessant. Bij TUI kreeg ik de mogelijkheid om deze interesses vanuit een zakelijk perspectief verder te ontwikkelen. Contracting, Product Management, Innovation, Sales en Marketing kwamen allemaal aan bod. Uiteindelijk ben ik bij Branded Content terecht gekomen. Waarom? Omdat storytelling veel meer is dan een product verkopen. Het is een verwachting, een beleving en een herinnering die je met je klant deelt.