Scoor je early bird tickets

Fabian Kortekaas

Break-out sessie ronde 2
11.30 – 12.00 Data-driven CX binnen TUI Benelux (ENG)

In deze sessie neem ik de luisteraar mee in de journey die wij als Customer Experience afdeling hebben gemaakt in de afgelopen jaren. Hoe we zijn gestart vanuit een Data-driven CX aanpak, via een test & learn approach met vallen en opstaan de NPS naar voor TUI Benelux historische hoogte hebben weten te krijgen. Hoe er continu uitdagingen blijven in een complexe organisatie en veranderende markt. En hoe ook het aanjagen van een customer-centric cultuur steeds meer onderdeel van onze focus is geworden, om succes te borgen voor de langere termijn.

Fabian Kortekaas

Head of Customer Experience & Quality Management, TUI Benelux

Na 10 jaar telecom ervaring (o.a. T-Mobile) in verschillende functies (CRM, on- en offline marketing, operationeel management en recruitment) heb ik in 2012 de overstap gemaakt naar de reisbranche. Gestart als project manager en business analist bij TUI op de Marketing afdeling. Nu alweer 3 jaar actief binnen het Customer Experience vakgebied. Gestart in Nederland in 2016 en sinds 2018 ook verantwoordelijk voor het Belgische team in Oostende.