Deep Dive Sessies

Break-out sessie ronde 3 & 4
10.45 – 12.00 uur Ronde tafel – Deep dive sessies (NL)

Dit jaar faciliteert het Travel Congress een nieuw element in het programma: de ronde tafel deep dive sessies! Wij willen middels deze interactieve nieuwe gespreksvorm de reisbranche op een andere manier bij elkaar brengen. Onder leiding van een ervaren en goed ingevoerde moderator voeren we aan ronde tafels met 10 branchegenoten vanuit verschillende disciplines een open discussie met betrekking tot een specifiek thema. Doel is om tijdens deze ‘deep dives’ over een belangrijk actueel onderwerp kruisbestuiving te creëren die samenwerking en kennisdeling in de reisbranche helpt te bevorderen. What’s in it for you? Leren van elkaar, komen tot nieuwe inzichten en uiteraard netwerken.

Voor wie?
Iedereen is welkom, zolang je aansluiting hebt vanuit je functie met één van de onderstaande onderwerpen. Er zijn 6 ronde tafels met in totaal 54 plaatsen beschikbaar. Op basis van de inschrijvingen zal de organisatie middels ‘matchmaking’ ervoor zorgdragen dat de tafels evenwichtig worden samengesteld op basis van thema, type organisatie en functieprofiel. Het aantal plaatsen is beperkt, dus schrijf je snel in!

Meld je aan voor een van de volgende onderwerpen:

1. ‘Nieuwe Businessmodellen – de toekomst’

Het steeds meer uiteenlopende reisgedrag van de consument dwingt de reisbranche tot nieuwe businessmodellen. Duurzaamheid speelt hierin een belangrijke rol en zal daarom steeds meer verweven raken in het algehele proces. Zowel bewust als onbewust zal het als een meerwaarde ervaren moeten worden door consument en organisatie. Hoe ga je hier als onderneming mee om en welke kritische succesfactoren bepalen straks een succesvol businessmodel?

2. ‘Consument van de toekomst: de ultieme Customer Journey’

De toekomst van reizen start bij de veranderende consument en de gewenste customer experience. Digital en seamless travel met een focus op de human touch zijn ontwikkelingen die essentieel zijn binnen de customer journey. Alle organisaties binnen de branche proberen elke stap binnen de journey te beïnvloeden. Waar begin je, hoe creëer je de ultieme customer journey en uiteindelijk de experience die voldoet aan de eisen van de consument van de toekomst?


Moderatoren

Gerben Hardeman

Travel Tomorrow: Technology, Customer Experience, Sustainability, ANVR

Met 14 jaar ervaring in de reisindustrie (B2B en B2C) en een achtergrond in Responsible Tourism Management is Gerben Hardeman binnen reisbrancheorganisatie ANVR de expert op gebied van innovatie en verduurzaming. Vanaf 2018 is hij verantwoordelijk voor Travel Tomorrow waarmee ANVR reisondernemingen met de reissector werkt aan innovatie en de toekomstbestendigheid.

Emilie Hagedoorn

Responsible Tourism Consultant | Owner Green Heart Tourism | Ubuntu Experiences Manager

As a qualified Travelife for Tour Operator and Green Globe hotel auditor and a sustainable tourism certification expert I coach and assess tourism businesses working on their responsible tourism actions and awareness but also represent and match responsible tourism products to suitable tour operator partners in Europe for both the CBI and IPD tourism market access programs.

Joyce de Thouars

Inhoudelijk directeur, Duurzaam Bedrijfsleven

Joyce de Thouars is content director bij DuurzaamBedrijfsleven, het businessplatform voor succesvol duurzaam ondernemen. Samen met de redactie houdt zij zich dagelijks bezig met nieuwe businessmodellen die de overgang naar een duurzame economie versnellen. Daarvoor werkte zij als hoofdredacteur en marktanalist bij onder andere Argus Media en Shephard Media in Londen.

Saskia Pepping

Sector manager toerisme, MVO Nederland

Saskia is werkzaam als sector manager toerisme bij MVO Nederland. MVO Nederland is ervan overtuigd dat ondernemers alleen kunnen blijven ondernemen in de nieuwe economie: klimaatneutraal, circulair, inclusief en met eerlijke ketens.

Saskia brengt samenwerkingen tot stand die bijdragen bij de verdere verduurzaming van de sector. Ze is een verbinder met een groot netwerk die erin gelooft dat we samen meer kunnen bereiken. Haar focus ligt op het aanpakken van plastic vervuiling op vakantiebestemmingen, de reductie van CO2 en de ontwikkeling van de circulaire accommodatie.

Lobke Elbers

Industry Specialist digitalization and technology in travel, tourism & hospitality

Lobke Elbers is Industry Specialist digitization and technology in travel, tourism & hospitality. Zij werkt op nationaal en Europees aan de toekomst van skills (digital, social, green) binnen de sectoren van toerisme en hospitality. Dit doet zij mede als digital lead onder de vlag van de Next Tourism Generation, een van de skills projecten geïnitieerd door de Europese Commissie om skills gaps in snelgroeiende sectoren te voorkomen.

Eveline Erkelens

Customer Expert Lead

Eveline Erkelens is geen onbekende in de reiswereld. Ooit begonnen bij NBBS en TUI heeft zij daarna gewerkt bij Vacanceselect. Eveline is een veel gevraagd spreker op het gebied van Customer Experience en specialist binnen agile transities. Zij brengt nieuwe inzichten tot het optimaliseren van de toekomstbestendige customer experience strategieën bij bedrijven. Haar missie? ‘Kijk naar het totaal plaatje. Focus op de klant-en medewerker ervaring, richt je op het digitale gemak en wees daar waar je zijn moet!

Michel Groenenstijn

Co-founder, Travel impact lab, Studio XD

Michel Groenenstijn is experience designer. Na de verkoop van zijn reisorganisatie in 2013 richtte hij met twee anderen het Travel Impact Lab op, om positieve verandering en innovatie in de sector teweeg te brengen. Nu richt hij zich met Studio XD en Goya Experiences op het ontwerpen van experiences, voor bedrijven en consumenten.

Raymond Klompsma

Ondernemer, spreker & auteur

Raymond Klompsma onderneemt al sinds zijn 19e. Na verschillende bedrijven startte hij in 2014 met srprs.me. In de afgelopen vijf jaar stuurde srprs.me meer dan 120.000 reizigers op verrassingsreis door een nieuw en uniek merk in de reisbranche. Sinds 1 november heeft Raymond het stokje overgedragen aan een nieuwe CEO en werkt hij aan een nieuw online brand genaamd Wobbly Sun, waarmee hij onbevangenheid terug wil brengen in de wereld.