Scoor je early bird tickets

Deep Dive Sessies

Break-out sessie ronde 3 & 4
10.45 – 12.00 uur Ronde tafel – Deep dive sessies (NL)

Dit jaar faciliteert het Travel Congress een nieuw element in het programma: de ronde tafel deep dive sessies! Wij willen middels deze interactieve nieuwe gespreksvorm de reisbranche op een andere manier bij elkaar brengen. Onder leiding van een ervaren en goed ingevoerde moderator voeren we aan ronde tafels met 10 branchegenoten vanuit verschillende disciplines een open discussie met betrekking tot een specifiek thema. Doel is om tijdens deze ‘deep dives’ over een belangrijk actueel onderwerp kruisbestuiving te creëren die samenwerking en kennisdeling in de reisbranche helpt te bevorderen. What’s in it for you? Leren van elkaar, komen tot nieuwe inzichten en uiteraard netwerken.

Voor wie?
Iedereen is welkom, zolang je aansluiting hebt vanuit je functie met één van de onderstaande onderwerpen. Er zijn 6 ronde tafels met in totaal 54 plaatsen beschikbaar. Op basis van de inschrijvingen zal de organisatie middels ‘matchmaking’ ervoor zorgdragen dat de tafels evenwichtig worden samengesteld op basis van thema, type organisatie en functieprofiel. Het aantal plaatsen is beperkt, dus schrijf je snel in!

Meld je aan voor een van de volgende onderwerpen:

1. ‘Nieuwe Businessmodellen – de toekomst’

Het steeds meer uiteenlopende reisgedrag van de consument dwingt de reisbranche tot nieuwe businessmodellen. Duurzaamheid speelt hierin een belangrijke rol en zal daarom steeds meer verweven raken in het algehele proces. Zowel bewust als onbewust zal het als een meerwaarde ervaren moeten worden door consument en organisatie. Hoe ga je hier als onderneming mee om en welke kritische succesfactoren bepalen straks een succesvol businessmodel?

2. ‘Consument van de toekomst: de ultieme Customer Journey’

De toekomst van reizen start bij de veranderende consument en de gewenste customer experience. Digital en seamless travel met een focus op de human touch zijn ontwikkelingen die essentieel zijn binnen de customer journey. Alle organisaties binnen de branche proberen elke stap binnen de journey te beïnvloeden. Waar begin je, hoe creëer je de ultieme customer journey en uiteindelijk de experience die voldoet aan de eisen van de consument van de toekomst?