Koop uw ticket(s)

Corné Dijkmans & Diederick Janssens

Break out ronde 1
10:45 – 11:15 Social Branding Basics (NL)

Hoe word je een menselijk en geliefd bedrijf; een social brand? Hoe krijg je trouwe klanten, open sollicitaties en betrokken medewerkers? Begrip wanneer je service een keer niet helemaal top was, en klanten die foto’s sturen van zichzelf terwijl ze jouw product gebruiken? Hoe kun je je communicatie via social media vermenselijken? Voor social brands is dit allemaal vanzelfsprekend, maar als jouw organisatie hier nog van droomt, dan kan de break- out sessie “Social Branding Basics” je daar de eerste praktische beginselen voor aanreiken.

Corné Dijkmans

Corné Dijkmans, senior researcher Online Marketing & New Media; Breda University of Applied Sciences

Dr. Corné Dijkmans doet onderzoek naar online interactiviteit van bedrijven en de effecten hiervan op de relaties van bedrijven met consumenten. Hierbij speelt online engagement en vermenselijking van communicatie een belangrijke rol. Verder is Corné auteur van een aantal boeken op het gebied van online marketing en social media, en is hij betrokken bij verschillende Europese projecten op het gebied van e-tourism, en het verbeteren van de digitale vaardigheden van toerisme-professionals.

 

Diederick Janssens

Merkstrateeg en Business Coach

Diederick Janssens is merkstrateeg en business coach, vijftien jaar werkzaam in de reisbranche, en gespecialiseerd in love brands. Hierbij heeft hij vooral aandacht voor de non-verbale communicatie van bedrijven, organisaties en destinaties, en hoe deze door mensen wordt geïnterpreteerd. Waar zit ‘m dat in: aantrekkingskracht, aandacht, vertrouwen en loyaliteit? Waarom is het ene reismerk zo geliefd en moeten we van de ander helemaal niets hebben? Kortom: hoe krijg je volgers, fans en vrienden?